Paldies visiem, kas jau šobrīd izmanto e-ace, un īpaši tiem klientiem, ar kuriem kopā pilnveidojām un pārbaudījām
e-ace sistēmu tās ieviešanas posmā.
Mēs esam priecīgi, ka daudzi klienti jau izmanto e-ace vidi, kurā ir viegli izsekot mums pasūtīto kravu kustībai un atrast piegādes apstiprinājumus eksporta sūtījumiem.
Jaunās iespējas atļauj ērti izveidot jaunu pasūtījumu, jo visa iepriekšējo pasūtījumu vēsture saglabājas un ir ērti izmantojama turpmākajiem sūtījumiem.
Šobrīd mēs vēl pilnveidojam importa sūtījumu izsekošanas un piegādes apliecinājumu aplūkošanas iespējas, bet visdrīzākajā laikā arī šis instruments būs pieejams un ļaus ietaupīt mums visiem dārgo laiku.
Turklāt, iespēja saziņā ar klientu izmantot modernas elektroierīces, ļauj izvairīties no liekas papīra drukāšanas un, līdz ar to, saudzēt mūsu brīnišķīgās dabas resursus.
Aicinu ikvienu vēl decembra mēnesī izmēģināt veikt pasūtījumu e-ace sistēmā , lai jau no jaunā gada šo iespēju jūs variet izmantot regulāri. Tie, kuri janvāra mēnesī veiks vismaz 5 pasūtījumus e-ace vidē, saņems pārsteiguma balvu.
Pavisam drīz mēs ceram iepriecināt arī jūras un avio kravu pārvadājumu klientus ar iespēju pievienoties mūsu e-ace sistēmai.
Lai mums kopā izdotos ietaupīt laiku un resursus, lūdzu aizpildiet reģistrēanās formu mūsu mājas lapas www.ace.lv E-ACE sadaļā, un Jums tiks izsniegta parole e-ace izmantošanai. Neskaidrību gadījumā rakstiet ingrida@ace.lv
Izdošanos vēlot,
Daina Zvirgzde
izpilddirektore