
Šī gada pavasarī veicām ikgadējo klientu apmierinātības aptauju, lai izvērtētu mūsu sniegumu un identificētu jomas, kurās iespējami uzlabojumi. Vēlamies informēt, ka klientu kopējais apmierinātības vērtējums sasniedza 8,5 no 10 punktiem.
Īpaši augstu tika novērtēta mūsu uzņēmuma reputācija Latvijas loģistikas tirgū, kā arī klientu vēlme ieteikt ACE Logistics Latvia saviem sadarbības partneriem. Tāpat klienti atzinīgi novērtēja mūsu komandas sasniedzamību un spēju ātri nodrošināt atbilstošu kontaktpersonu, kas palīdz efektīvi risināt ikdienas jautājumus.
Aptaujas rezultāti norādīja arī uz jomām, kurās iespējami uzlabojumi, tostarp sadarbības efektivitāte un problēmsituāciju risināšana. Šīs jomas būs mūsu prioritāte turpmākajā darbā, lai vēl vairāk uzlabotu klientu pieredzi.
Kā pateicību par dalību aptaujā, šogad par katru aizpildīto anketu ziedojām 1,50 € biedrībai OPEN Radošais Centrs, kas sniedz atbalstu grūtībās nonākušiem jauniešiem. Pateicamies visiem klientiem, kuru iesaiste ļāva mums kopā paveikt šo nozīmīgo ieguldījumu.
Papildus, lai izteiktu pateicību par atsaucību, visi aptaujas dalībnieki piedalījās izlozē ar iespēju laimēt divas biļetes uz 4. Lielo Koncertu. Uzvarētāji ir noskaidroti un tiks informēti personīgi.
Sirsnīgi pateicamies visiem, kuri veltīja laiku, lai sniegtu savu vērtējumu un ieteikumus. Jūsu atsauksmes ir nenovērtējams ieguldījums mūsu pakalpojumu pilnveidē un sadarbības veidošanā.
ACE Logistics Latvia turpina strādāt pie augstas kvalitātes loģistikas pakalpojumu nodrošināšanas un ilgtermiņa attiecību veidošanas ar klientiem.